Mellaberry

I'm alive!

Kategori: Allmänt

Ja jag lever! Förkylningen tid sin lilla tid på sig att försvinna.
Sitter i min lägenhet och dricker avslagen julmust, my favourite! :)
Idag kom en tekniker hit och hjälpte mig att fixa telefon, bredband och tv inställningar. Gick även till Telia och fixade det sista så förhoppningsvis ska allt fungera ikväll!
Nu låter det som om jag flyttat in for real, men så är det inte. Jag har väntat tills allt funkat med tv och internet, nu gör det det så flytt sker inom kort!
 
Imorse gick jag upp extra tidigt för att träffa Emma och Elvira för frukost på Stålboms. Mycket trevligt!
Imorn är det middag med alla mina fina vänner, ska bli awesome!
 
Ikväll är det sykurs, min tunika kommer bli klar! Ska börja på något nytt, blir nog ett linne till mamsen.
Idag anmälde jag mig för en ny kurs som kommer till våren. Kan ni gissa? Äh det är japanska! :D En ny kurs och jag längtar! Italienskan som jag går på nu är lite utav en besvikelse, får liksom inte ut det jag förväntat mig. Synd men man kan ju inte få allt i världen eller hur?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: