Mellaberry

Flytt, flytt, flytt.

Kategori: Allmänt

Härligt att se att mina trogna läsare fortafarade är kvar trots att jag inte skrivit på ett tag :)
Har vart fullt upptagen med lägenhetsflytt och jobb. 
I fredags efter jobbet hade jag en mysig lunch och fika med mina fina vänner Emma och Tilda. 
I lördags efter morgonpasset på jobbet tillbringade jag hela eftermiddagen i lägenheten med mamma och målade för fullt. Mamma fortsatte måla även igår medans jag var på jobbet. Idag fortsatte vi med målandet och imorn ska det nog vara klart! Före och efter bilder kommer när allt är klart och inrett. ( förhoppningsvis blir det i helgen)
Både tisdag och onsdag är jag ledig, ska spendera mycket tid på att flytta grejer, måla och städa. Byta till vinterdäck ska även göras, börjar bli kyligt nu.
 
Jobb torsdag och fredag sen är det ledig helg.

Kommentarer

  • Tilda säger:

    Åh det ska bli så kul att se lägenheten när den är färdig!! :D <3

    Svar: :D Sen får du vara där så mycket du vill <3
    mellaberry.blogg.se

    2012-10-30 | 20:40:10

Kommentera inlägget här: