Mellaberry

9 månader senare

Kategori: Allmänt

Ja, nu har det gått nio månader sen jag skrev här sist
Jag har helt enkelt lagt det åt sidan för har inte haft behovet att skriva. Men samtidigt har jag valt att behålla bloggen  så jag får skärpa mig och börja skriva igen! 
My life so far:
Senast jag skrev så hade jag flyttat till min lägenhet. Jag trivs superbra i mitt lilla krypin! Har ofta tacokvällar med mina vänner här och mina familj gillar att besöka mig i min hemtrevliga lilla lya! 

Jag jobbar på, trivs jättebra på mitt jobb! Nu tar jag så mycket tider som går för jag och min vän Daniel ska resa. 
Vi ska till min drömstad Tokyo! Tre veckor i Japan, två veckor planeras spenderas i Tokyo och sen slutar resan i Kyoto! Jag bara längtar! Redan är ännu inte bokad, vi väntar på att kilroy travels ska komma med ett reseförslag och gillar vi det så är det bara att köra! 

Nu är det höst, min sommar har vart helt underbar! Jag har haft semester och umgåtts och festat med familj och vänner, vart i Bulgarien med mamma, badat och ätit gött!

Förhoppningsvis kommer ni få läsa mer inlägg i min blogg, håll utkik man vet aldrig när jag tar tåg i skrivandet igen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: