Mellaberry

Countdown

Kategori: Allmänt

Efter jobbet i fredags åkte vi till IKEA, köpte mina sista grejer. Jag är nöjd med allt jag har köpt, har bara köpt saker jag verkligen vill ha. 
Nästa vecka ska det troligtvis börjas med flytten, det går så fort!
 
Idag körde jag mamma till tågstationen och sen drog pappa och jag in i de djupa skogarna och plockade trattkantareller, det är så rogivande att gå runt i skogen. Vi var där en timme men fick ändå ihop två påsar!
 
Nu ligger jag i soffan och tittar i mina nya böcker, de jag beställde i början av veckan kom i fredags! LOVE them!
 
 
 
 
En väldigt liten del av mina flytt saker.
 
 
 
lots of love!
 
 

Kommentarer

  • Tilda säger:

    Så himla fett att flytta! Om jag har tid så kommer jag förbi och hjälper till ;)) Det får i alla fall bli inflyttningsfika :D<3

    Svar: Ja det ska bli kul! Aw va söt du är :) Du det blir en inflyttningsfest for sure ;D <3
    mellaberry.blogg.se

    2012-10-21 | 18:44:11

Kommentera inlägget här: