Mellaberry

Monki

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart ledig, städat och diskat(usch!) Till helgen ska två av mina vänner från Halmstad komma hit och då får lägenheten se presentabel ut! ;)
 
Jag sitter och drömmer mig bort till det stora stad/djungel jag ska till inom en väldigt snar framtid! Japan och Tokyo  känns så nära just nu. Åh vill bara dit nu nu nu!
Men nog om det..
 
Nu sitter jag här och stortrivs i min nya skjorta från Monki!
Förr var jag inte ett dugg intresserad av Monkis kläder för jag trodde hela tiden att det bara fanns små storlekar. Men nu har jag nästan halva min garderob från Monki, för jag hade så fel! Älskar deras oversize kläder, blusar och skjortor till bra priser!
 
 
Åh idag hittade jag mitt absoluta favorit halsband. Eller ja hittade och hittade, det hängde i mitt smyckesskåp som jag inte tittat i på länge! HAHA!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Tilda säger:

    men HALLÅ PUDDING! tittade in här och vad ser jag, FLERA inlägg! Nu ska jag titta in mer :D
    Asfin skjorta på en asfin tjej <3

    2013-09-25 | 11:54:51

Kommentera inlägget här: