Mellaberry

Ännu ett lägenhets inlägg

Kategori: Allmänt

Nu har vi gjort en hel del. Vart på Telia och fixade allt som har med Tv och internet att göra. Mamma var bäst och målade färdigt mitt sovrum medan jag satte ihop mitt badrumsskåp med hjälp av pappa. Nästan alla mina påsar med inredning fick vi med oss, resten skall tas med idag är tanken. 
Pappa och storebror ska frakta möbler på fredag och det blir nog på lördag också.
Åh jag är så glad att jag får hjälp av min familj, vet inte vad jag hade gjort utan dem <3
Nu när allt är målat känns det som att man är ett steg närmare inflyttning! Funderar även på att måla hallen också men det tar inte lång tid (hoppas jag).
 
Imorn och fredag är det jobb men helgen är det tillbaka till lägenheten och pyssla vidare!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: