Mellaberry

Ja halledar

Kategori: Allmänt

Jag är så trött! 
Segar hemma hos mor och far nu efter ett långt pass på jobbet. Laddar nya batterier här för imorn är det jobb igen! 
Igår var jag så trött att jag somnade vid 22, tror det är rekordtidigt för mig! 

Åh, denna veckan gjorde jag det. Jag bokade äntligen resan till Japan! Det är betalat och klart och jag har fortfarande svårt att förstå det! Jag ska faktiskt dit nu, helt galet! 
Jag och Daniel lämnar Sverige den 23 mars och ska uppleva körsbärsblomningen, sumobrottning, bambuskogar, gyllene tempel, kanske få se någon geisha(hoppas!) och äta all mystisk mat som det asiatiska köket kan erbjuda!

Men nu är det nästan ett halvår kvar så jag får längta ett tag till! 
Nästa vecka bär det av till Köpenhamn med jobbet och det ska också bli grymt kul! 

Denna veckan som varit har vart rätt lugn, en hel del jobb, en liten del annat. 
I tisdags var det sykurs och jag sydde ett draperi som jag ska ha hängandes för ytterdörren. Det är för att dämpa ljudet från trappuppgången. Jag blev väldigt nöjd med slutresultatet och hoppas det funkar! 

Igår kom Johanna hem till mig med en massa frukt, blev mumsig fruktsallad och massa snack!


Oj, nu blev inlägget ovanligt långt för att vara från mig! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: